לומדת אבטחת מידע לחברות ביטוח

מערכת חוויתית ומעניינת המתאימה לאופי העובדים בחברות ביטוח. 

האודן בחרה ב-Cybreex לאחר חיפושים לא מעטים אחר לומדת הפרטיות המושלמת לעובדים! הגעתי לסייבריקס בעקבות המלצה של קולגות, לקוחות מרוצים גם הם, התרשמתי מאיכות ותוכן הלומדה, הנכונות של Cybreex לבצע התאמות ושינויים במיוחד עבורנו כדי שיעמדו בדרישות אבטחת המידע שלנו, הסבלנות עד אין קץ של מני לכל מיליוני השאלות שלי, המענה המהיר והשירות המעולה שאנחנו מקבלים ממנו! ולא פחות חשוב, קיבלתי לא מעט מחמאות על הלומדה ואני מרוצה עד הגג! בקיצור, מומלץ, מומלץ, מומלץ!
הילה
HOWDEND ISRAEL

העלאת מודעות בדרך הקלה

◄לומדה מעניינת וחוויתית להתמודדות עם סיכוני סייבר לחברות ביטוח.
◄מערכת הכשרה פשוטה ואוטומאטית.
◄הצהרת הבנה באמצעות מערכת קרא וחתום.
◄תעודה בסיום הקורס.
◄אפשרות למערכת הדרכה אנונימית ללא חשיפת כתובות מייל.

 לומדת אבטחת מידע לחברות ביטוח: הגנה מקסימלית על המידע הרגיש ביותר בישראל 

בעידן הדיגיטלי, חברות ביטוח מחזיקות במידע אישי ורגיש של מיליוני ישראלים. כיום, כל המחקרים מראים שהעלאת מודעות לסיכוני סייבר חשובה, ומעל ל-80% מתקיפות הסייבר עוברות דרך הגורם האנושי. מערכת העלאת מודעות לסיכוני סייבר מצוינת לחברות ביטוח.

הכירו את סייבריקס: מערכת העלאת מודעות לסיכוני סייבר

Cybreex היא מערכת שהופכת את העובדים בארגון למודעים יותר ובטוחים יותר ביכולת שלהם להתמודד עם פישינג, כופרה ואירועי סייבר אחרים. בעזרת הדרכות אינטראקטיביות, מרתקות ומותאמות גם לעובדים שאינם טכנולוגים, Cybreex מעצימה את העובדים שלכם להיות קו ההגנה הראשון.

 היתרונות שהופכים את Cybreex למנצחת:

  •  חוויית למידה מרתקת ואינטראקטיבית
  •  הכשרה אוטומטית ומהירה
  •  זמינות 24/7 לרענון מתמיד
  •  מבחנים ותעודה בסיום
  •  חתימה על הצהרת הבנה – להגברת המחויבות
  •  מערכת ניהול פשוטה למנהלים

96% מהעובדים מדווחים: "Cybreex שינתה את גישתנו לאבטחת מידע!"

קטע סרטון מתוך הלומדה

דוד הוא מנהל בחברת ביטוח, ומשתף: "הנכונות של Cybreex לבצע התאמות ושינויים במיוחד עבורנו כדי שיעמדו בדרישות אבטחת המידע שלנו, הסבלנות עד אין קץ של מני לכל מיליוני השאלות שלי, המענה המהיר והשירות המעולה שאנחנו מקבלים ממנו! ולא פחות חשוב, קיבלתי לא מעט מחמאות על הלומדה ואני מרוצה עד הגג! בקיצור, מומלץ, מומלץ, מומלץ!"

למה חברות ביטוח שרוצות להגן על המידע שלהם זקוקות ל-Cybreex?

בעולם הביטוח, כל עובד – מסוכן ועד פקיד – נגיש למידע רגיש על מאות אלפי מבוטחים. מידע זה כולל פרטים אישיים, רפואיים וכלכליים, שהגילוי שלהם עלול לגרום לנזקים משמעותיים לאזרחים ולחברה עצמה. הפרסום של מידע כזה יכול להוביל לפגיעה בפרטיות המבוטחים, לניצול לרעה של המידע ולפגיעה במוניטין החברה.

המערכת שלנו, Cybreex, מציעה הדרכות בשפה פשוטה ומובנת לכל עובד, ללא תלות ברמת הידע הטכנולוגי שלו. ההדרכות כוללות דוגמאות קלילות ומעשיות מעולם הביטוח, שמקלות על העובדים להבין ולהפנים את הסיכונים ואת הדרכים להגן על המידע. ההדרכות מתמקדות בנושאים כמו זיהוי הודעות פישינג, שמירה על סיסמאות חזקות, והגנה על תחנות עבודה ומערכות מידע.

המטרה שלנו היא שכל עובד ירגיש שהוא מסוגל להגן על הנכס היקר ביותר – המידע על הלקוחות. כאשר העובדים מבינים את חשיבות ההגנה על המידע ואת האחריות המוטלת עליהם, הם יכולים לפעול בצורה יעילה יותר למניעת סיכוני סייבר ולשמור על האמון שלקוחות החברה נותנים בה. אמון זה הוא הבסיס להצלחת החברה ולשמירה על מוניטין חזק ויציב בעולם הביטוח.

Cybreex הופכת "סייבר" למילה מעצימה

רבים חושבים ש"סייבר" זה רק ל-8200, אבל Cybreex משנה את התפיסה! בעזרת הדרכות מותאמות, כל עובד מבין שהוא חלק קריטי בהגנת הארגון. בין אם זה זיהוי הודעת פישינג או שמירה על סיסמה חזקה – כל פעולה קטנה היא ניצחון גדול!

איך לרתום את העובדים בארגון שלכם להיות חלק מביטחון המידע

הצלחה בהגנה על מידע הארגון מתחילה בהבנת העובדים את חשיבות התפקיד שלהם בתהליך זה. כדי לרתום את העובדים להיות חלק מביטחון המידע, יש להדגיש את החשיבות הקריטית של הנושא ולשלב אותם בצורה פעילה בתהליך. ניתן להתחיל בהדרכות מתאימות והסברת הסיכונים וההשפעות הפוטנציאליות של דליפת מידע. הדרכות אלו צריכות להיות מותאמות לרמות הידע השונות של העובדים, ולהשתמש בדוגמאות מעשיות ורלוונטיות מתחום העבודה היומיומית שלהם. בנוסף, חשוב ליצור תרבות ארגונית המקדמת מודעות וביטחון מידע, ולעודד תקשורת פתוחה ושיתוף פעולה בין הצוותים. מתן תמריצים והכרה בעובדים שמפגינים מחויבות גבוהה לאבטחת מידע, יכול לעודד אחרים ללכת בעקבותיהם. בסופו של דבר, כאשר העובדים מרגישים שהם חלק חשוב מתהליך ההגנה על המידע, הם יהיו מחויבים יותר וישתפו פעולה בצורה יעילה יותר במאמצי האבטחה של הארגון.

המלצות מלקוחות של סייבריקס

הכינו את העובדים שלכם להתמודדות עם סיכוני סייבר והגנו על נכסי הארגון

בחברות ביטוח, המידע הוא הנכס היקר ביותר. עם Cybreex, כל עובד הופך לחלק ממערך ההגנה של הארגון ומבטיח את אמון הלקוחות ומחזק את המוניטין שלכם. אל תתנו לסטטיסטיקות להפחיד אתכם – הפכו אותן להיסטוריה עם Cybreex.

צרו קשר עוד היום והצטרפו אל סייבריקס.

אתם בחברה טובה!

המלצות לקוחות

קבוצת החינוך אנקורי
קבוצת החינוך אנקורישגב ליבוביץ
קרא עוד
אנחנו עושים שימוש במערכת סייבריקס, במהלך השנה, קיבלנו תוכן עדכני ורלוונטי, כזה שמעניין את העובדים ונותן להם ידע מעשי. התוכן מגיע בסרטונים קלילים ומהנים וכלל שאלות הבנה, ואפילו תעודה בסיום והכל עם מערכת ניהול פשוטה. בחרנו לשלב גם תקיפות פישינג לאימון משתמשים על רטוב. ממליצים על המערכת להעלאת מודעות עובדים בארגון.
MANIA JEANS
MANIA JEANS
@CISO
קרא עוד
עבדנו עם cybreex בתחום העלאת מודעות לסיכוני סייבר כנגד הגורם האנושי בארגון שלנו. במהלך העבודה קיבלנו פתרונות פישיניג ובדיקות מוכנות עובדים, הדרכה מצויינת ומערכת מודעות עובדים קבועה".
Howden israel
Howden israel
הילה ראובן
קרא עוד
האודן בחרה ב-Cybreex לאחר חיפושים לא מעטים אחר לומדת הפרטיות המושלמת לעובדים! הגעתי למני בעקבות המלצה של קולגות, לקוחות מרוצים גם הם, התרשמתי מאיכות ותוכן הלומדה, הנכונות של Cybreex לבצע התאמות ושינויים במיוחד עבורנו כדי שיעמדו בדרישות אבטחת המידע שלנו, הסבלנות עד אין קץ של מני לכל מיליוני השאלות שלי, המענה המהיר והשירות המעולה שאנחנו מקבלים ממנו! ולא פחות חשוב, קיבלתי לא מעט מחמאות על הלומדה ואני מרוצה עד הגג! בקיצור, מומלץ, מומלץ, מומלץ!
אמבר תעשיות
אמבר תעשיות
אורית ניר
קרא עוד
אנחנו מאוד מרוצים מהתהליך המשותף והעברת הלומדה בחברתנו, ניכר שיש תוצאות טובות, שיפור והעלאת המודעות לנושא אבטחת המידע. הלומדה פשוטה וברורה להבנה, מקצועית ומקיפה נושאים רבים וחשובים, ומעבר לכך השירות הנעים והזמינות שלך לכל שאלה, הרצון לבוא לקראתנו בכל צורך שרק עלה, אז תודה רבה וממליצה בחום לכולם
קבוצת א-ת
קבוצת א-ת
שני
קרא עוד
הכרנו את המערכת כאשר הוחלט להעביר הדרכת סייבר לארגון באופן מעניין וחדשני. קיבלנו מהעובדים פידבקים מעולים לגבי התוכן ואיכות הסרטונים. בנוסף ולא פחות חשוב, קיבלנו שירות מעולה עם חיוך!
מעגלים
מעגלים
אייל תמוז - מנמ"ר
קרא עוד
מרוצה מאד מהמוצר של cybreex ומציע לכולם להתנסות בו ומשוכנע שגם אתם תהיו מרוצים!
עיריית אופקים CISO
עיריית אופקים CISO
עמיצור דמרי
קרא עוד
מערכת CYBREEX הינה מערכת הדרכה מקיפה ומעניינת המאפשרת לכל העובדים לעבור הדרכות קצרות, ממצות ויעילות בתחומי הגנה הסיבר. הצלחנו להעלות את רמת המודעות של העובדים באופן מרשים ובתרגולים האחרונים כבר עמדנו על 92% הצלחה. ההדרכה והתרגילים שביצענו באמצעות המערכת תרמו לשפר את רמת המחייבות והמודעות של העובדים, הרבה בזכות כך שהמערכת ידידותית למשתמש קלה להפעלה ולתרגול ומעניינת. ממליץ בחום
קמביום תוכנה
קמביום תוכנה
אייל נעמן - CISO
קרא עוד
המוצר של סייבריקס, באמצעות אתר ידידותי ופשוט לשימוש - סייע מאוד להגברת מודעות העובדים בנושא סכנות הסייבר ואבטחת המידע אצלנו בקמביום. העובדים מקבלים לינק, צופים בסרטונים, עונים על שאלונים - ובסיום קיבלתי אני, כאחראי אבט"מ בקמביום - ישירות למייל את התוצאות של כל אחד מהעובדים. פשוט, קל ונח"
מועצה איזורית חוף השרון
מועצה איזורית חוף השרון
CISO
קרא עוד
חבר'ה מקצועיים ואכפתיים שיודעים לתת מענה מצויין לאורך הדרך ומסביב לשעון. תודה רבה לחברת סייבריקס על העזרה והשירות!
PCB TECHNOLOGIES
PCB TECHNOLOGIES
ראובן אבני -CIO
קרא עוד
צוות Cybreex! ברצוני להודות על שיתוף פעולה מוצלח , חשוב ומושקע. השירות שקיבלנו מכם , איכות חומרי ההדרכה הגבוהים , הפתרונות המהירים , המחוייבות והשותפות ראויים לשבח. בהחלט נמשיך לעשות עסקים ביחד ולקדם את רמת אבטחת המידע בארגון והמודעות הארגונית לנושא סייבר ואבטחת מידע תודה גדולה בשם עובדי PCB-Technologies ומערכות המידע.
  שר"ן רפואה
שר"ן רפואה
נטאלי פלצ'י מנהלת מערכות מידע
קרא עוד
לאחרונה עבדנו עם cybreex אשר סיפק לנו מערכות לומדה לאבטחת מידע, ואין לנו אלא מילים טובות להגיד על השירות שלהם. הלומדה התמקדה בהדרכות אבטחת מידע באמצעות סרטונים מעשירים ומעניינים אשר העבירו את התוכן המקצועי בצורה קלילה ומהנה, הלומדה כללה שאלות בסוף כל פרק כדי לוודא שהלומדים הפנימו את החומר. זה עזר לשמור על מעורבות ולחזק את ההבנה. השירות היה מהיר וזמין תמיד. כל בקשה או שאלה נענתה במהירות וביעילות, היתה תמיכה מקצועית ומדויקת לכל צורך שהתעורר במהלך הטמעת הלומדה. אנחנו ממליצים בחום על cybreex לכל ארגון שמעוניין לשפר את הידע והמודעות לאבטחת מידע בצורה מהנה ויעילה. השירות המעולה והתוכן האיכותי שקיבלנו הם עדות לרמת המקצועיות והמחויבות של הספק להצלחת לקוחותיו.
Previous
הבא

השאירו פרטים ועברו לקבלת הדגמה על המערכת

אנחנו חוזרים במהירות:)

דילוג לתוכן