לומדות דיגיטליות לארגונים

הכניסו את כלל הלומדות הארגנויות שלכם בפלטפורמה אחת וברמת האיכות של סייבריקס! 

קבלו את כל הלומדות הנדרשות תחת קורת גג אחת. רשימת הלומדות:

לומדה בנושא הגנת הפרטיות

לומדה קצרה ומעניינת בנושא הגנת הפרטיות המיועדת לעובדים בארגונים הנחשפים למידע פרטי על לקוחות, מטופלים ועוד.  הלומדה מורכבת מסרטוני וידאו קצרים בשילוב עם הסברים, מבחן קצר בסיום. הלומדה מגיעה עם מערכת ניהול לביצוע מעקב והוכחת סיום של העובדים את הלומדה, מערכת תזכורות ועוד. בסיום הלומדה העובד חותם על הצהרת הבנה ומקבל תעודה.

לומדה בנושא מניעת הטרדה מינית בארגון

לומדה קצרה ומעניינת בנושא מניעת הטרדה מינית המיועדת לעובדים בארגונים.  הלומדה מורכבת מסרטוני וידאו קצרים בשילוב עם הסברים, ומבחן קצר בסיום. הלומדה מגיעה עם מערכת ניהול לביצוע מעקב והוכחת סיום של העובדים את הלומדה, ומערכת תזכורות. בסיום הלומדה העובד חותם על הצהרת הבנה ומקבל תעודה.

לומדה בנושא נגישות

לומדה קצרה ומעניינת בנושא נגישות המיועדת לעובדים בארגונים.  הלומדה מורכבת מסרטוני וידאו קצרים בשילוב עם הסברים, מבחן קצר בסיום. הלומדה מגיעה עם מערכת ניהול לביצוע מעקב והוכחת סיום של העובדים את הלומדה, מערכת תזכורות ועוד. בסיום הלומדה העובד חותם על הצהרת הבנה ומקבל תעודה.  הלומדה בבנייה – צרו קשר לבירור סטטוס לומדה. 

לומדת בטיחות בעבודה

לומדה קצרה ומעניינת בנושא בטיחות בעבודה המיועדת לעובדים בארגונים.  הלומדה מורכבת מסרטוני וידאו קצרים בשילוב עם הסברים, מבחן קצר בסיום. הלומדה מגיעה עם מערכת ניהול לביצוע מעקב והוכחת סיום של העובדים את הלומדה, מערכת תזכורות ועוד. בסיום הלומדה העובד חותם על הצהרת הבנה ומקבל תעודה. הלומדה בבנייה – צרו קשר לבירור סטטוס לומדה.

השאירו פרטים ועברו לקבלת הדגמה על המערכת

אנחנו חוזרים במהירות:)

דילוג לתוכן